.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقدی دلسوزانه بر یک مصاحبه رسانه ای
آقای نماینده؛ حفظ عزت ساری را به مردم بسپارید
شمال نیوز : ما زمستان 90 ساری ، نه دیگر ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان ....

شمال نیوز: هر جغرافیایی در دل خود رازهای بسیار دارد . اسطوره ها ، نمودها و حکایتهایی که در پاره ای اوقات بخشی از هویت آن خاک می شوند و یا به آن خاک هویت می بخشند .

اما حیف و دریغ از آن روز که قحط الرجالی دامن گستره ای از سرزمینی را بگیرد ، این پدیده صرفا از نبودن های پی در پی حاصل نخواهد آمد ، ادله مختلفی در ایجابی و سلبی شدن آن نقش دارند .

ساری همواره مردان مردی داشته که در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی داستان زندگی یک شهر را رقم زده اند.روزی کاروان المپیک ایران از آن سوی آبها بر میگردد و تنها مدال آور این اردو یک ساروی است ؛ عسگری محمدیان . روزی تاریخ سنجاق می شود به حکایت  مردان تاریخ  ساز ، شهید علی دوامی 19 رمضان می آید و 19 رمضان فریاد انالحق سر میدهد.

اما شما را در یک نقطه تاریخی ساری نگه می دارم . سال 1390، سالی که مردم ساری به همراه و همپای تمام مردم ایران قرار را بر این گذاشته بودند که پارلمان نشینان تصمیم ساز را انتخاب کنند . داستان انتخابات ساری را که ورق میزنی ، فصلهای خاطراتش از مردانی سخن دارد که مستقیم و غیر مستقیم تنه به تنه بزرگان کشوری می زدند و بعضا و اکثرا در نقاط  عطف تصمیم گیری  بزرگ کشوری حضور داشتند .

اما زمستان 90 ساری  ، نه  دیگر  ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان ؛ مرد  مأموریتهای  دشوار را که ای کاش حاج علی کردان در دام انحرافیون احمدی نژادیسم نمی افتاد و برق تیغ برنده کینه چشمان ِ  بعضی ها را نمی آزرد.

عباسعلی بهاری سکوت پیشه کرده بود ، حاج حسین روزبهی دوباره به معلمی روی آورده بود و در خلوت خویش فرازهای نهج البلاغه می خواند و در چاهِ دل خویش گله از بی اخلاقی ها می نمود . شیخ حسن شجاعی اصلا میلی به ساری نداشت و پایتخت نشین شده بود .اسفندیار عشوری ها و مجید حسین زادگان ها هم که پشت سد خرداد 88 به نوشتن دفتر خاطراتشان روی آورده بودند .

در نبودِ این ها همه ، فضا برای جوانترها و بعضا آنهایی که گفتمانی دیگر را طرح نمودند  ، بازتر شد . فرزند عزت دامادی پیشتر و در انتخابات شورا با شعار در اندیشه عزتی دوباره برای ساری پای به عرصه انتخابات گذاشته بود و پس از موفقیت انتخاباتی از همان ابتدا عزم صندلیهای سبز را در سر می پروراند . او که تمامِ تلاش خویش را برای احیای نوستالوژی پدر به کار بسته بود . در سال 90 با به حاشیه راندن یاد پدر ، از نسلی می گفت که پای حرفش می ایستد و خود را نماینده نسل جوان خطاب کرد ، خلاصه آنکه یارانِ پدر شکست انتخابات مجلس ششم را جبران نمودندو پوسترهای رنگارنگ کار خود را به خوبی به سرانجام رساندند .

اینک پس از سه سال از آن روز کسی که در پی عزتی دوباره برای ساری بود ، فریاد بر می آورد که سه سال مرا سانسور کردند ،  به جای نوشتن نام مار بر تخته ، شکل مار بر تابلو می کشد و متوقع است که مردم باور کنند که بنرهای مزین بنام عزت دامادی را نه دوستان آقای نماینده ! که آنان که چشم دیدن او را ندارند ، پاره نمودند . ساعت بر مچ می بندد  و کرنومتر زمان می گیرد که در 17 دقیقه بنر مرا پایین آوردند.

جناب آقای مهندس که از الان در پی گرفتن دکترای واقعی خود هستی ، کاش از همان ابتدای پوشیدن لباس خدمتِ وکالت این مردم در پی آن بودی که نماینده واقعی آنان باشی. نه نماینده ژورنالها و نه نماینده مرکز آمار ایران و نه نماینده کمپین نه ! به سریال پابتخت .

جوانی عیب نیست بلکه ذو وجهین اقبال است و و شهامت اما شما آن زمان که می بایست، نماینده نسل جوان شهرت باشی ، در دفتر آقای خاصِ حاشیه   فوتبال ایران اردو زدی و از همان نخستین روزها چرتکه در دست داشتی ، گرفتن امضاهای وزرا شاید برای شما لذت بخش بود ولی برای جوانان بی کار ساروی نان نشد . آقای نماینده کلنگ اشتغال زایی شما از همان دوران شورای شهر زنگ زده بود ، دیر از خواب بلند شده اید.

گفتنی ها از همان 7 خرداد 91 کم نبودند ، اما شما برای ایفای نقش نمایندگیِ نام بزرگ ساری کم بوده اید. نگارنده دلسوزانه از شما خواهشمند است تمام همت خویش را در همین یک سال باقی مانده بر آن قرار دهید  که عزت ِ عزت دامادی را حفظ نمایید ، مردم ساری خود به خوبی از پس حفظ عزت ساری بر خواهند آمد.

باور ندارید ؛ گوش بسپارید :

آنزمان که شما خوشوقت بودید که لوحی به نشانه مشاور زیباسازی معاونِ قالیباف بدست دارید ، مردم ساری زمانشناسانه ، عزت ساری را در حضور دکتر روحانی در مسجد جامع شهر حفظ نمودند. شما به فکر عزت ساری نبودید ، دل در گرو بدل شدن حکم مشاور زیباسازی یکی از یارانِ قالیباف به معاون وزیر شدن ِ احتمالی یکی دیگر از یاران قالیباف داده بودید.

مهندس دامادی  شما در داستان پادگان ساری ، عزت ساری را به منافع حزبی و محفلی مدیریت قبلی شهری ترجیح دادید. نماینده محترم شما در داستانِ 2 پل برگ وتأثیر گذار ساری ، عزت ساری را به منافع 2 استاد بابلی ترجیح دادید.

آقای دامادی شما ترجمان ِ پوپولیسم در ساری بودید ، لطفا پز عملگرایی سرهنگ قالیباف را به مردم فهیم ساروی ندهید و اصلا در سپهر سیاست ایران قالیباف کی و کجا پراگماتیسمی خود را ثابت نموده است. قالیباف مفتخر به اجرا ی شویی بود که دو بار در آزمون سخت مردمی ، نه !! بزرگ را شنید.

گرچه معتقدم جز آمار سازی با کاغذ و قلم و گرفتن امضاهایی  که بیشتر امضای یاد گاری بود تا قلم موثرِ منتهیِ به تغییر در ساری ،کار دیگری نکردید که الان گزارش عملکرد دهید . پس رندانه پروژه مظلوم نمایی خود را در 7 خرداد رقم زدید تا نداشتن گزارش عملکرد سه ساله را به پای سانسور قربانی کنید.

آقای مهندس ! مردم را جیگر فرض ننمایید ، همان دوستان ِ اسپانسری که خودروی لوکس پس از انتخابات مجلس را   برای شما خریدند ، خوب آگاهند که چطور رپرتاژ روزنامه کشوری برای شما بگیرند اما گرفتن رپرتاژ را چه حاصل ! که چیزی جز عکس های آتلیه ای ژورنالیستی ندارید که کادرهای آن را پر کنید.

رفتن پادگان را به کذب هدیه عید به این مردم عاشق دادید ، کجای دیوار این پادگان یک متر که نه ، یک وجب عقب رفت. آقای مهندس عزت پدرتان را خوب حفظ نمایید ، مردم ساری خود خوب آگاهند که چه زمان و چطور و به دست توانای چه کسی دیوار پادگان را  ، نه که عقب بلکه بطور کلی بردارند.

آقای نماینده مراسم بزرگداشت مرحومها و زنده یاد ها  را کوتوله ها از رونق نمی اندازند بلکه این فرزندان نا خلف اند که با بی تدبیری از جشن ازدواج هزار زوج جوان گله میکنند ، فکر نمیکنم روح بزرگ ابوی شما از این اتفاق نیکو ناراحت باشند.

آقای نماینده بر خلاف شما که در دانشکده به ورقه نمره میدادید نه به عملکرد ، مردم ساری سخت در این دوره تصمیم گرفته اند که به عملکرد نمره دهند نه به نامه های پی در پی مزین به افراد نامی کشور .

ای وای بر ما که نماینده ما خود به اقرار فریاد بر می آورد که انگار در مازندران 1-12 نماینده داریم ؛ عزت پدرتان هیچ وقت سانسور نشد ، شما را به خدا عزت مردم ساری را رها نمایید.

مردم  پویا ،آگاه و با تدبیر ساری با حمایت از آنانیکه به عمل و نه به شعار ، عزت شهرشان را اعتلا می دهند ، بر می گزینند ، شما عزت آن مرحوم را کم نکرده ، آبروی خویش خداقل در این یکسال باقی مانده محفوظ بدارید .

آری برادر جنس خوب همیشه خریدار دارد اما :

در کوی ما شکسته دلی میخرند و بس  بازار خود فروشی از آنسوی دیگر است  .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سنگتراشانی ریکا 9 خرداد 1394
آفرین جناب نگارنده محترم حرف دل خیلی از مردم شهرمان را زدی که در دل داشتند و جایی برای ابراز این درد نداشتند، این آقا بعلت عدم توانمندی ناشی از جوانی باعث تضعیع حقوق شهروندان حوزه ی انتخابیه خود شد که شظلم بزرگی در حق جوانان شهرمان شده ساری و میاندورود به اندازه استان اصفهان بیکار دارد آقای نماینده عملکرد بده مجوز ایجاد چندتا کارخانه را ایجاد در شهرمان را گرفتی؟ عدم توانایی خودت را بعد از 3 سال میزاری به پای سانسور؟ مردم این دوره جواب شماها را که عملکردی نداشتید و فقط بنر زدید و خرف خالی زدید را بخوبی. خواهند.داد، با انتخاب افرادی شایسته با روابط عمومی بالا و دلسوز مردم و مدیرتوانمند باشند که بتوانند حقوق مردم را استیفا بکنند. شما هنوز تجربه زیادی نیاز دارید تا دوباره نماینده شوید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 خرداد 1394
انتظار داشتیم نگارنده نامش را مینوشت ما که میدانیم کیه همه میدونند کسیکه !!!
ساروی 9 خرداد 1394
جانا بر شمال نیوز که سخن از دل مردم ساری و میاندرود می گوید
نا شناس 9 خرداد 1394
ما دودانگه ای ها امسال هم قسم شدیم تا دامادی را با تعصبی که داریم به مجلس برسانیم چرا که هر دوره یک نماینده داشتیم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 خرداد 1394
من برای هم شهریان خودم متاسفم که با این همه جمعیت باید با هم قسم شدن شما نماینده ای نداشته باشیم من کاری به دودانگه و چهاردانگه و میاندرود ندارم ولی برای ساروی ها متاسفم که غیرت شما دودانگه ای ها را ندارند
بعد از قرنی یک عبوری را از جنس ساری پیدا کردیم و در مدیریت شهر ساری دیدیم که لازم می دانم از ایشان بخاط اینهمه کار تشکر کنم و ساری را دگرگون کرد و یقین داریم می تواند مازندران را هم بسازد
دوست عزیزم خواهش می کنم گروه بازی را کنار بگذارید و با وحدت کلمه حرف بزنید خود آقای دامادی اگر این منطق را دارد بدرد نمایندگی نمی خورد
نا شناس 9 خرداد 1394
سند پادگان در دستان مهندس قرار دارد و فعلا این مسله را رسانه ای نکرد به موقع آن را افشا خواهیم کرد
جوان اول استان 9 خرداد 1394
مراسم امروز پیامهای بسیاری داشت
تخریب بنرها و بسیج تمام عوامل برای عدم حضور مردم هیچ فایده ای نداشت
خبری از خواننده و بازیگران میلیونی از جیب بیت المال نبود
خبری از بسیج تمام پرسنل شهرداری نبود
همه چیز خود جوش بود با عزت یک نام که وقف خدمت به مردم بود
پاسخ شما را مردم با حضور بینظیرشان دادند
نفرت پراکنی را پایان دهید
محمد دامادی فرزند عزت ساری میباشد و در دلا جا دارد
مهدی 9 خرداد 1394
ماشالله بوی سوختن تمام شهر رو گرفته
آزاد 9 خرداد 1394
نویسنده عزیز خیلی خام و دور از انصاف نوشتی! عزت ساری را خودت چگونه حفظ کردی؟ با بار کردن تهمت های اثبات نشده و نقدهای بی اساس از نماینده نود هزار نفر از مردم ساری؟ با شیخ پایتخت نشین خطاب کردن آن شهید راه مردم و عالم و مفسر قرآن؟ با خوشرقصی کردن برای صاحبان قدرت؟ با فاصله گرفتن از جاده انصاف و عدالت و ادب؟ چگونه باور کنیم سخن کسی را که خود اولین عزت کش است؟!!
نا شناس 9 خرداد 1394
جانا سخن از دل ما میگویی
فاز سه صنایع چوب رو نگفتی هفت بانده کردن ساری کیاسر
آقا تاریخ نامه ای که به نوبخت زد برای توسعه فرودگاه
اونزمان بودجه بسته شده بود اصلا تو مجلس بود
آقایون داداشام هرچند این نقد به جا و وارد دو روز دیگه رمدانی برمیداره چون بهش فشار میارن یا نظرات واقعی مردم رو تایید نمیکنه چون باز فشار میارن
ولی خدارو در نظر بگیرید دامادی ساری رو فروخت اونم با حمایت قاطع از استاندار و معاونین و مدیران بابلی که جای مدیران ساروی اومدن
با کی لج داری؟ با مردم شهرت؟باز میخوای گریه بکنی رای جمع بکنی؟ من جوونم میگن نه؟ بهتر کردی ساری رو
رمدانی اینقدر نوشتم مرد باش تایید کن
قبلا میگفتیم مرد باش بهت بر میخورد تایید میکردی الان دیگه روت اثر نداره چرا؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 خرداد 1394
اقای مواجب بگیر سکوت
احتمالا دیروز نبودی ببینی
ناشناس 9 خرداد 1394
براست ی چه کسی باید به تخلفات در سازمان همیاری .....شهرداری ساری رسیدگی کند آقای دامادی ........
نا شناس 9 خرداد 1394
شمال نيوز درود
نا شناس 9 خرداد 1394
آفرین بر شمال نیوز . هم سخنان دامادی رو نشر دادی و هم نقد کردی . به این میگن رعایت عدالت
محمدی 9 خرداد 1394
واقعا تعجب کردم تمام ساری بهشهر و نکا و مازندران را عکس پدرش کرد برای مراسم امروز واقعا برای سالگرد بود یا تبلیغ ....
نا شناس 9 خرداد 1394
لا اقل اینقدر شجاعت به خرج میدادی و نام خودتونو مینوشتید .
نا شناس 9 خرداد 1394
شما به چه حقي اين نقد مغرضانه و بي پايه و اساس مينويسي؟شما در چه جايگاهي هستي كه هرچي دوست داري به زبون مياري؟شما در حدي نيستي كه دست به نقد نماينده اي از جنس ما جوانها رو مي بري كه ما كلي هم ازش راضي هستيم.شما به فكر خودتون باشين
نا شناس 9 خرداد 1394
هرچند نکارنده خود را مغرفی نکرد ولی گفته هایش متین و بجا و قابل تامل هم برای نماینده جوان و هم نماینده کهنه کار بی عمل و ..... امیدوارم مورد توجه دوستان قرار گیرد
علی 10 خرداد 1394
پس نتیجه میگیریم آقای شجایی آدم خیلی خوبی است...
نا شناس 9 خرداد 1394
آقای حاج عباس و سردبیر مو قشنگ یه من ژل زده امروزو یادتون باشه،این مطلب مسخره نظرنگار رو زدی مه آبروی نیم مثقالیتون رو هم بر باد دادی،جمعیت رو دیدی حاج عباس واست داریم،2شغله بودی دیگه،ممد دامادی با قلبش رای میاره و وقتی رای آورد باید بزارین برین.زود این مطلب مزخرف و بردارین،در غیر اینصورت آماده پاسخ قاطع باشین
نا شناس 10 خرداد 1394
از متن نگارنده بر می آید خیلی عقده دارد جریان چیه احتمالا بهش پست ندادند آقای نگارنده من یک نفری هستم وابسته به هیچ جناحی نیستم فقط این می خواهم بگویم کدام نماینده مازندران خوب عمل کرد همه شون مثل هم هستند اگر خوب عمل می کردند مازندران زباله دان تاریخ محل عیش ونوش تهرانی و محل امن مفسدان و جنایتکاران و دزدان نمی شد نماینده این دوره خودشان بهتر فهمیدند با قانون هایی که وضع کردند و پدر ملت را در آوردند بسا طشون را یواش یواش جمع کردند دیگر همین ملت که به آنان رای دادند رای خود را پس می گیرند چون جزء بد بختی نصیب ما نشد عملکرد خوبی نداشتند
خبرخوان 10 خرداد 1394
دامادی سیاسی کاری های زیادی کرد تک تک معاونینی و روسای ادارات با زنگ و تلفن این آقا و شجاعی سرکار آمده اند شایسته سالاری در ادارت ساری خک فرمانیست سیاسی کاری فراونه پس نتیجه می گیریم شما با دولت همراه نیستید آمدن نوبخت هم ظاهر سازی بود
كليجانرستاق 10 خرداد 1394
اقاي دكتر شما مگذاشتين حداقل چند روز بعد اين مطلب مغرضانه راميزدين شما خودتون حضور مردم خاصه خوانان رو ديدين هيچ چيزي پخش نميكردن از شما مديري موفق بعيده ما جوانان از نسل مهندس سليم بهرامي مرحوم ايت الله شجايي مرحوم دامادي همچنان به جوان اول شهرستان ساري مهندس دامادي راي ميدهيم
سوپرایز 10 خرداد 1394
متاسفم برای نگارنده که نمک خورد ونمکدون شکست کسیکه بخاطر منافعش و اینکه از جیب اقا نان میخورد این متن را نوشت اقای ش.و اینا میگذرد اما سیاهی برای ذغال می ماند دیروز هواداران وحامیان واقعی اقای محمد دامادی نشون دادند صداقت همیشه جاودان خواهد ماند مردم جا برای اینکار نگذاشتند ابدا مردم دوستون داریم
شهامت داشته باش و اسمت رابنویس وای وای وای حسادت تا اینجا
خیانت تا این حد
ستاري 10 خرداد 1394
مابه ساري و مياندرود واحد مي انديشيم دودانگه اي و چهاردانگه اي نداريم متاسفانه بااين تفكرات وزن نماينگان را بسيار پايين اورديم.
ساروي 10 خرداد 1394
چوب خط اقايان تموم شد بيخودي شلوغش نكنين همه بايد برين دنبال كارتون.
نیما کیاسری 10 خرداد 1394
آقای دامادی من فقط ی سوال از شما برای من جوان که با رای امثال من اومدی چه کار کرده ای بجز اینکه از جوانان برای رای استفاده کردی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 خرداد 1394
مدرسان شریف
29 دوتا66 پاسگوی سوالات شماست
مازنی 10 خرداد 1394
بعنوان یک مازنی که اخبار وفعالیت نمایندگان مازندرانی رارصد میکنم آقای دامادی یکی از نماینده فعال مازنی می باشد وظیفه یک نماینده ساختن پل ودرمانگاه ومسجد نیست که شمامردم ساری ازایشون انتظاردارید خوبیه انتخابات استانی اینه که من فریدونکناری بتونم به آقای دامادی بعنوان نماینده مازندران نه ساری رای بدهم
مردم 10 خرداد 1394
عبوری و زارعی امید شهر ساری
شهر باستاني اسرم 10 خرداد 1394
آقاي نگارنده براي شما نگرانم كه اينقدر به سادگي دين فروشي ميكنيد آري مردم ساري بنر هاي مرحوم دامادي را ديدند و عاشقانه در مراسمش شركت نمودند و حيف ميل هاي برگزاري جشن هاي سريالي آقايان را كه از جيب بيت المال كه با بهانه هاي مختلف هزينه مي شودرا ميبينند و در هر مراسم به جوان اول شهرمان مهندس دامادي حمله ميشو د را ميشنوند انشالله در انتخابات پيش رو براي هميشه بساطتان را جمع خواهيم كرد فقط و فقط مهندس داماديييييييييييييييييييييييييييييييي
نا شناس 9 خرداد 1394
طفل سه ساله ام کفت بابا این اقا که عکسش همه جا هست می خاد نماینده بشه بهش کفتم بابا این مرحوم دامادی نماینده قبلی ساری هست گفت پس چرا این همه عکس ومن جوابی نداشتم چون یاد پدر با تبلیغات منافات دارد -میاندرودی عاشق ساری
saeid 10 خرداد 1394
زیر عکسی که به طرز حرفه ای ویرایش وچاپ شده .نوشته تمام شهر همدستن تا منو یاد تو بندازن .کلمات همدست و بندازن بار منفی دارند و زیاد انتخاب خوبی نبود.
نا شناس 11 خرداد 1394
فقط زارعی و عبوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.